וויספרס כנרת 2024 Whispers

כרטיסים לוויספרס כנרת 2024 Whispers

תיאור (מטעם הפקת האירוע)

Whispers of the Lake –

kinneret

23-24/08/2024

לחישות האגם.


Empty heading

השם הזה נושא עמו משמעות עמוקה, שכן הוא מציין את השקט והשלווה של הכנרת, ממש כמו לחישות עדינות שהמים ממלמלים. הוא מייצג את החיבור בין הטבע לאנשים, את התחושות והזיכרונות שמקום כה קסום יכול לעורר. עוד משמעויות אפשריות כוללות את ההיסטוריה העשירה והתרבותית של הכנרת, וכיצד האזור הזה תמיד היה מקור השראה לאמנים וליוצרים שונים.


Empty heading

השם גם משדר תחושה של אינטימיות ורוגע, ומזמין את המבקרים להתקרב ולהתמזג עם הטבע ולהרגיש את החיות והיופי שמסביב.

עם הפסטיבל Whispers of the Lake, אנחנו מציעים לכם לא רק חוויות מוזיקליות, אלא גם מקום שבו תוכלו להתחבר עם הטבע סביבכם. הכנרת, אחת מהכוכבות המזרח תיכוניות, תתפתח תחת מנגינות חיות, ותשקף את האווירה הייחודית שיש לפסטיבל שלנו להציע. המפגש הזה בין המוזיקה לבין הנוף המרהיב לא רק מעשיר את החוויה אלא גם ישאיר בכם חותם.


Empty heading

למה דווקא אנחנו?

בכל מיני זוויות ומצבים, החיים מזמנים לנו הפסקות – רגעים של שלווה, חזרה למקורות, ואיחוד עם עצמנו ועם מי שסביבנו. בעידן המודרני שבו אנו חיים, לפעמים קשה למצוא את ההזדמנות להתחבר עם מוזיקה אמיתית, נופים מרהיבים ואנשים שמבינים את הצורך בחוויות משמעותיות. הפסטיבל שלנו נועד בדיוק עבורכם – ליצור מרחב שבו תוכלו להתנתק, לחדש ולהתרגש.


Empty heading

בין התוכניות המוזיקליות, יהיו גם סדנאות ייחודיות, שיעורים ופעילויות יצירה שבהן תוכלו ללמוד, להתנסות ולדרוש את המוזה שבכם. תדליקו את הדמיון שלכם, תשתפו הרגשות וחוויות, ותגלו עולמות חדשים מתוך הלבבות שלכם והאנשים מסביב.


Empty heading

אנו מתגאים גם במגוון רחב של דוכני אוכל ומוצרים מאזור הכנרת, שיתנו לכם את ההזדמנות לטעום מהמטעמים המקומיים ולהתענג על אוכל איכותי ורענן. קונספט המזון שלנו מיועד להעניק לכם חוויה קולינרית יוצאת דופן שתשלים את המוזיקה והאווירה בדרך הכנרת


Empty heading

?למה שתקחו חלק


Empty heading

מעל כל מי שיבחר להירשם ולבוא לפסטיבל, מובטחת חוויה בלתי נשכחת. על חוויית חיבור עוצמתית עם אנשי מוזיקה שמתמחים בז'אנרים השונים, מכל קצוות תבל, שתהפוך את האווירה לרגעי קסם שיזכרו תמיד. אנו מצפים מהמוזיקאים שלנו להציג את המוזיקה הכי עכשווית, ולחלוק את היכולות המיוחדות שלהם עם הקהל. הם יגיעו עם ערכות עוצמתיות, רגש, וחדשנות – ואם אתם כבר מתכננים על כיסאות ריקוד, אל תפספסו!


Empty heading

לאורך ימי הפסטיבל, אנו נעניק גם ההפתעות נוספות, רווחים מיוחדים וכל מה שיהפוך את שהותכם כאן למושלמת. תוכלו להשתתף במשחקים, פעילויות חוף ועוד, ולגלות מה ניתן ליצור כשכוח האנרגיה הפנימית שלכם משתחררת אל מול המוזיקה והחברה המיוחדת.


Empty heading

שיהיה ברור – זהו לא עוד פסטיבל. זהו חגיגה של חיים, שינוי, והזדמנות לחדש את הנפש על חוף הכנרת. בואו להגשים חלומות, לחוות ממד של חיבור, ולאסוף רגעים שמתמזגים עם המוזיקה והטבע. Whispers of the Lake הוא המקום להיות בו. אל תלכו לאיבוד – חוו את הקסם!


Empty heading

כל המידע המפורט נוסף על הכרטיסים, תחבורה, לוח זמני ההופעות, ודבר על לינה במלון לייקהאוס מחכה לכם באתר שלנו. אל תהססו לפנות עם שאלות – אנו כאן רק בשבילכם. אנחנו מצפים לראותכם בכנרת!

קו מוזיקלי –

TBA

*האירוע מאושר ע״י כל גורמי הביטחון הרלוונטים.

*כבדו את המרחב האישי של כל אחד ואחת מחברי הקהילה. יש לנו אפס סובלנות כלפי כל סוג של הטרדה.

*הכניסה לאירוע מותנת בהצגת ברקוד תקין ותעודת זהות פיזית כחוק התואמת לפרטי הכרטיס.

*ביטול כרטיסים יתבצע לפי תקנון ביטולים וזיכויים

אירועים מומלצים

הצטרפו לקבוצת הווצאפ והשארו מעדכונים 🎉

*בהצטרפות לקבוצה אני מצהיר/ה על הסכמת קבלת תוכן שיווקי  באמצעות ה- WhatsApp.

איוונט STAR אינו משרד כרטיסים. האתר מספק קישורים לאתרים חיצוניים אשר הינם האחרים הבלעדיים על המוצר, התוכן והתשלום. אנו ממליצים על אירועים על פי ראות דעתנו בלבד.

החברים של איוונטSTAR 🎉

קליק ואתם בקהילת המסיבות הרשמית שלנו ותהנו מהטבות בלעדיות לפסטיבלים וההפקות הכי נחשבות בישראל: חיי לילה בתל אביב, מסיבות בצפון ועוד.

*בהצטרפות לקבוצה אני מצהיר/ה על הסכמת קבלת תוכן שיווקי  באמצעות ה- WhatsApp.