אדם טן ומיטה גמי אופרה חיפה ראש השנה 2024

כרטיסים לאדם טן ומיטה גמי אופרה חיפה ראש השנה 2024

תיאור (מטעם הפקת האירוע)

OPERA

X

ADAM TEN B2B MITA GAMI

ערב חג ראש השנה , שנה חדשה פותחים עם הצמד הכי חם במדינה היישר מהפסטיבלים הכי גדולים בחול נוחתים ישר אצלנו לראשונה בצפון לסט הכי מדובר שיש B2B

אדם טן ומיטה גאמי הם כיום שניים מהדיג'ייז הישראלים המצליחים בעולם. הם מנגנים גם בנפרד, אך הסטים המשותפים שלהם הפכו לשם דבר בסצנה והם הספיקו לכבוש את המועדונים הגדולים בעולם, כולל באיביזה ובמיאמי וכן לנגן בברנינג מן. "‎זה לא סוד שהמוזיקה שמגיעה מהארץ מנוגנת היום באופן קבוע בכל הפסטיבלים והדיג'ייז המובילים בתעשייה"

ADAM TEN

אדם טן נחשב כיום לאחד היוצרים הישראלים המעניינים ביותר בעולם, עם המון שנים של רזומה ע"י ניגון ברחבות הגדולות והפופולריות ביותר ברחבי העולם. אדם טן הינו גם בעל הלייבל "מכבי האוס", התפרסם המון בזכות יצירות שלו שנוגנו על ידי התקליטנים הגדולים ביותר.

יוצר מוזיקה אלקטרונית לא רק מהצורך להישמע, אלא כדי להרגיש, לחוות הירידה לפרטים הקטנים , הלחן והבנייה לוקחת את המאזינים למסע, בעוד השילוב החדשני שלו עם אלמנטים מרקעים שונים לגמרי שובר את הציפיות ובכך יוצר עולמות מוזיקליים משלו.

MITA GAMI

עמית אגמי, הידוע כ- Mita Gami , נמצא כיום בליין אפ של כל פסטיבל המכבד את עצמו בארץ ובעולם. המוזיקה שלו חוצה יבשות, שפות ומגדרים הצלחה זו של עמית אגמי אינה יד הגורל בלבד. הוא ניחן ביכולות הקשבה והלחנה יוצאות דופן וסקרנות בלתי נגמרת לצליל ולסאונד. איכויות אלו באות לידי ביטוי באופן בו הוא משלב כלים חיים בתוך העולם האלקטרוני וחוקר יחד עם מאזיניו חיבורים ויצירות מוזיקליות ייחודיות.

ההופעות החיות של המולטי-אינסטרומנטליסט הופכות לטקסים, והטקסים הללו מתורגמים בחזרה להפקות שלו,

מה שהופך אותם לקסומים עוד יותר

FULL LINE UP

TECHNO

MITA GAMI X ADAM TEN

2HOURS EXTEND SET

YAMAGUCCI

MILLERO

SHTENFELDS

SHKILA

דגשים לאירוע:

הכרטיס הינו אישי ואינו ניתן להעברה או מכירה.

הכניסה למתחם האירוע מותנית בהצגת ת״ז תואמת לברקוד.

האירוע מאושר ומאובטח ע״י כל הגורמים הרלוונטיים.

ההפקה מתחייבת להכניס בליין שמכורטס עד לשעה 00:00 , בכפוף לנהלים הנ״ל

ההפקה תגלה אפס סובלנות למקרי הטרדות מכל סוג שהוא.

שריקות ופלאשים לא אצלנו

(: ניפגש ברחבה

OPERA

אירועים מומלצים

הצטרפו לקבוצת הווצאפ והשארו מעדכונים 🎉

*בהצטרפות לקבוצה אני מצהיר/ה על הסכמת קבלת תוכן שיווקי  באמצעות ה- WhatsApp.

איוונט STAR אינו משרד כרטיסים. האתר מספק קישורים לאתרים חיצוניים אשר הינם האחרים הבלעדיים על המוצר, התוכן והתשלום. אנו ממליצים על אירועים על פי ראות דעתנו בלבד.

החברים של איוונטSTAR 🎉

קליק ואתם בקהילת המסיבות הרשמית שלנו ותהנו מהטבות בלעדיות לפסטיבלים וההפקות הכי נחשבות בישראל: חיי לילה בתל אביב, מסיבות בצפון ועוד.

*בהצטרפות לקבוצה אני מצהיר/ה על הסכמת קבלת תוכן שיווקי  באמצעות ה- WhatsApp.