גגרין פסטיבל Phoenix

כרטיסים לגגרין פסטיבל Phoenix

תיאור (מטעם הפקת האירוע)

PHONIX X GAGARIN TEL AVIV

30.08.2023


Empty heading

פסטיבל (פניקס) מגיע לתל אביב, וההתרגשות בשיאה! ב-30 באוגוסט, במועדון

גאגארין האגדי ברחוב קיבוץ גלויות 13, אתם מוזמנים לצלול לעולם של קצב, אור, ואנרגיה חסרת גבולות. עם שלוש רחבות מוזיקליות ייחודיות שיפעמו בלב הלילה – טכנו, טראנס ומיינסטרים – כל אחד ימצא את הקצב שלו.

רחבת הטכנו תהיה בית לחובבי הביטים העמוקים והוויברציות האפלות, רחבת הטראנס תיקח אתכם למסע תודעתי עם סאונדים פסיכדליים, ואילו ברחבת המיינסטרים תמצאו את כל הלהיטים שמקפיצים את המסיבות הכי חמות בעיר. כל במה עוצבה בקפידה עם דגש על עיצוב חזותי מרהיב שמוסיף עוד שכבה של קסם למוזיקה.

ולא רק זה, אנחנו רוצים להעניק לכם מזכרת בלתי נשכחת מהלילה המדהים הזה. בליינים חדשים שיעלו סטורי מהאירוע ויתייגו אותנו, יוכלו לזכות בשרשרת ייחודית ממותגת של הפקת PHONIX – סמל להשתתפותכם באירוע שהוא הרבה יותר מסתם מסיבה.

אנחנו, צוות ההפקה של PHONIX, משקיעים בכל פרט ופרט כדי להבטיח לכם חוויה ויזואלית ומוזיקלית יוצאת דופן. משלב עיצוב הבמה ועד לתוכן המוזיקלי שמוגש בכל רחבה – הכל מתוכנן בקפידה כדי שתוכלו להרגיש את עוצמת האירוע בכל חוש.

זהו פסטיבל שלא תרצו לפספס – האנרגיה, האווירה, והאנשים יוצרים יחד משהו מיוחד שלא תמצאו בשום מקום אחר. הצטרפו אלינו, תהיו חלק מהקהילה, ותנו לנפש שלכם לרקוד! נתראה ברחבה – זה הולך להיות לילה שייחקק בזיכרונכם.


Empty heading

LINEUP >>>

MAIN STAGE –

DARCO

GOROVICH

SHAGY

YAKIR SHITRIT


Empty heading

SKHILA

SPECIAL GUEST

MICHAEL

RED ROOM MAINSTREAM –

BEN WHITH

SAGI

NORI

OPEN AIR –

ROM


Empty heading

**PHONIX** – המקום שבו הקצב מתעורר לחיים מחדש.

*אין כניסה לאירוע מתחת לגיל 21

*הברקוד חייב להיות תואם לתעודת זהות

*יש להצטייד בתעודת זהות פיזית מטעמי בדיקה ביטחונית

*יש לשמור על מרחב האישי של כל אחד ואחת מאיתנו

אירועים מומלצים

הצטרפו לקבוצת הווצאפ והשארו מעדכונים 🎉

*בהצטרפות לקבוצה אני מצהיר/ה על הסכמת קבלת תוכן שיווקי  באמצעות ה- WhatsApp.

איוונט STAR אינו משרד כרטיסים. האתר מספק קישורים לאתרים חיצוניים אשר הינם האחרים הבלעדיים על המוצר, התוכן והתשלום. אנו ממליצים על אירועים על פי ראות דעתנו בלבד.

החברים של איוונטSTAR 🎉

קליק ואתם בקהילת המסיבות הרשמית שלנו ותהנו מהטבות בלעדיות לפסטיבלים וההפקות הכי נחשבות בישראל: חיי לילה בתל אביב, מסיבות בצפון ועוד.

*בהצטרפות לקבוצה אני מצהיר/ה על הסכמת קבלת תוכן שיווקי  באמצעות ה- WhatsApp.